Registrace

Moje práce, Strana 2

MOTO GUZZI V7

Další italka na dílně - výměna spojky, která u tohoto stroje obnáší demontáž motoru z rámu, přetěsnění přední vidlice,výměna gufer v převodovce, přetěsnění kocového převodu a přezutí na AVONY od Motopneu Novák.

VESPA

VESPA  LX 125  3V i.e.  italská vosa Jardy Duška

Proběhlo zprovoznění po delší odstávce, komplet přezutí a výměna provozních kapalin.

Následovalo úspěšné STK a teď už je v Chorvatsku...

Prasátko ČZ 175/502

Ikonický skútr z roku 1962 s dynamostartérem a 12V elektrointalací.

Karoserie byla částečně nalakovaná, jinak opět díly ze dvou strojů v bedýnkách.

Kompletní renovace v zimě 2023-24.

ČZ 150 C

Motorka složená z dílů v několika krabicích během jednoho dne v létě 2022.  Motor chytil po několika prošlápnutí , jediná chybka byly totálně sjeté a spuchřelé pneumatiky.

Během zimy 2022-23 kompletně zrenovovaná při zachování původního patinového vzhledu.

Pepínova 175

Jawice z pozůstalosti, vcelku zachovalá, nicméně opět kompletní rozborka, vyčištění,

opravení nebo výměna poškozených dílů a složení...

JAWA 353/250 1959

Martinova patinovka - zvenku stav viz. foto, uvnitř bez zásadnějšího poškození.

ČIŠTĚNÍ ULTRAZVUKEM

Při opravách karburátorů je to neocenitelný pomocník, ten ultrazvuk jeden....

Dají se čistit drobné součástky, nejenom kovové, viz poslední fotka.

 

 

 

 

ČZ 501 / 03 - 1959

 

ČZ 150

Tuto Čízu jsem kompletoval s požadavkem o co největší zachování původního vzhledu - patiny, takže to bylo spíše zakonzervování stroje s výměnou poškozených nebo doplnění chybějících dílů (staré tlumiče výfuků se nepodařilo v ucházejícím stavu sehnat).

Opravil jsem prasklý rám pod nádrží, vyměnil všechna ložiska, obul nové pneumatiky, repasoval přední a zadní tlumení,  namontoval nová      lanka, elektriku a vyměnil všechny gumové díly. Na motoru jsem řešil po celkovém očištění jen spojku, primární řetízek a zapalování .                                 

Suzuki GS 125

Japonská malorážka postavená z tří beden dílů původního Géeska s TP a napůl rozebraného Géenka z Francie. Lehká úprava podsedlového rámu a zkrácení sedla. Přední světlo a štítek z bouraného Bandita. Hodně nových dílů jak  v motoru, tak i na celé motorce. Lehká úprava výfukového svodu a naladění karburátoru na plný výkon 11kW :-).

Plechové díly sjednoceny potažením jutové tkaniny a zalakovány lodním lakem.

Nahoru
25 položek celkem